Hobbiból szerelem

Amikor csak lehetett, apám műhelyében lógtam. Itt nem kellett viselkedenem. A motorok előírás szerint működtek. Apám mindig csendesen magyarázott. Itt nem volt semmi rossz mozdulat és szó. 
  Később elvarázsoltak a számítógépek. Összeraktam gépeket. Megtanultam programozni. Elég jól ment. Apa a hardver  összeszerelésben volt otthon. 
     A hobbiból szerelem lett. Műszaki egyetem. Programozó-mérnöki diploma. De nem is a diploma miatt csináltam, csak többet akartam megtudni a gépekről és a programokról. 
     Az ismerkedés nem nagyon ment. A csajok kiszámíthatatlanul viselkedtek. Amikor kedves voltam, akkor ellöktek. Amikor nem érdekeltek, akkor persze tapadtak rám. Ki érti ezt? Persze, volt aki tovább is elviselt és elrángatott színházba, meg koncertre. A lányok szerint, jól nézek ki, csak túl egyirányú a gondolkodásom. Még a filmekben is a tudományos fantasztikusak érdekelnek. A divat valami értelmezhetetlen pénzkidobásnak tűnik, mióta felfedezték a farmert. A csajok szerint túl egyszerű vagyok: nulla és egy. 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Józan ésszel

Csomagok

Szétcsúszott érzelmek