Valami hajt hozzá

Nyomom a gázt, mintha az életem múlna ezen. Nem tudom, mi van velem. Nem is ismerem ezt a lányt. Csak az elmém játszik velem. Csak egy gyenge mosoly, én nyomom a gázt és repülök. 
Hozzá... akit nem ismerek. 
Mi ez az egész?
Mi játszik velem?
Mit képzelek ebbe az egészbe?
Hülyeség.
Nem szoktam belegondolni. Valaki vagy bejön, vagy nem. Annyira nem teszek bele hangsúlyt. Valahogy csak lesz. Nem túlzom el a történetet. Most meg itt vagyok és rohanok. 
Hozzá.
Az ismereretlenhez.
Nem tudom, mi játszik velem.
Mi ez? Varázslat? Sors? Karma? 
Most már biztosan meg kell ismernem. Lehet, valami titkos üzenetet kell átadnia. Üzenetet, mely megváltoztatja az életem. Vagy én változtatom meg az ő életét. 
Nem tudom, mi ez. De jó nagyon. 
Elkéstem. Idegesen csapkodom a kormányt. Aztán ráborulok és sírok. Én. Évek óta nem sírtam.
Nem is értem, mi történik?


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Józan ésszel

Szétcsúszott érzelmek

Mi a szerelem?